loading...
موفقیت
دریا جاویدان بازدید : 741 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

سومین نوع اهداف شما اهداف شخصی و شغلی شماست . این ها را اهداف " چگونه " می گوئیم. این هااهدافی هستند که باید انجام دهید یا در انجام انها بر رقیب پیروز شوید, تا بتوانید براهداف مادی دست پیدا کنید واین اهداف نیز شمارا به کسب اهداف شخصی وخانوادگی میرسانند.شمادرهر کدام از این سه حوزه زندگیتان  به اهدافی نیاز دارید تا بتوانید تعادل زندگی خودتان را حفظ کنید و کارهایتان را به نحو احسن انجام دهید .          

2-طرح تقضیلی کارهایتان را تهیه کنید تا بتوانید به اهدافتان دست پیدا کنیدوقتی خواستید روی لیست اولیه آنها را به گروه A وB   و C  تقسیم کنید و سپس  A ها را  به  یک صفحه ببرید و آنها را بترتیب اولویت مرتب کنید و سپس برنامه ریزی کنید .  در مرحله برنامه ریزی یک صفحه کاغذ تمیز بردارید و هدف A-1  رادر بالای صفحه در زمان حاضر بنویسید و این طور فکر کنید که هدف ها موقعیت دارند.                     

مثلا می توانید بنویسید :" می خواهم سالی 100000دلار درآمد داشته باشم سپس فهرستی  از همه کارهائی را که فکر می کنید می توانیدانجام دهید تا بتوانید به آن هدف برسید, تهیه کنید. وقتی زمان می گذرد فکر می کنید چه کارهائی باید بکنید تا بتوانید به لیست تان اضافه  کنید ایده های جدیدرااضافه کنید تا لیست تان کامل شود.                          

  برای هر کدام از هدف های  A دیگر همین کار را انجام دهید. در پایان این کار  فهرستی از اهداف A را خواهید داشت که هر کدام با فهرستی از چند ایده برای انجام هر یک از آن ها همراه است . سپس هر کدام از لیست های فعالیت  هار را از نظرزمان  و تقدم مرتب کنید . کدام اهداف هستند که آن ها را می توانید یا باید نخست انجام دهید؟ کدام کارها هستند که مهم ترینند و کمک زیادی به دستیابی به هدف میکنند؟ پهلوی هر کدام از این اهداف  A   یا  B وC سپس بغل هر کدام از حروف  A-1,A-2,A-3,B-1,B-2,B-3و غیره استفاده کنید.                 

اکنون فهرستی از مهم ترین اهداف تان را خواهید داشت که بترتیب  اولویت مرتب شده اند. شما برای هر بخش زندگیتان یک هدف و یک طرح و برنامه خواهید داشت .   هر روز صبح و شب  این طرح را مرور کنید . تلاش کنید تا هر روز کاری انجام دهید تا بتوانید خودتان را به دستیابی به یک یا چند تا از هدف های مهم تان نزدیک کنید. این کار روزانه بر روی اهدافتان شما را قادر می سازد تا ضریب عملکرد و بازده بهتری داشته باشید. با این عملکرد با کمال تعجب ملاحظه خواهید کرد   که  چگونه به سرعت به سوی بزرگترین و مهم ترین اهداف شروغ به پیشرفت می کنید. به  طور خلاصه روشی قدرتمند وآزموده شده  برای تعیین اهداف و نیل به آن ها وجود - دارد آن ها را خودتان بیاموزید و به دیگران یاد دهید.                     

مرحله یک : تصمیم بگیرید واقعا چه می خواهید. اکثر مردم هرگز این کار را   - نمی کنند.                                                                 

مرحله دو : به زبان شفاف مخصوص و گویا آن را بنویسید.

مرحله سه : یک مهلت برای هدفتان مشخص کنید. هر گاه هدف تان بزرگ دراز مدت   یا پیچیده باشد برای آن زیر مهلت های معینی مشخص کنید.

مرحله چهار: فهرستی از همه کارهائی که فکر می کنید می توانید برای رسیدن   به آن هدف انجام دهید تهیه کنید.

مرحله پنج: فهرست خودتان را به صورت یک طرح بر اساس اولویت ها و ترتیب     - سازماندهی کنید. یعنی بر اساس آن که کدام هدف اول قرار می گیردو بعد کدام  را باید قبل از دیگران انجام داد.

مرحله شش : فورا طرحتان رابه مرحله اجرا در آورید.تاخیر نکنید.

مرحله هفت : هر روز کاری انجام دهید . هر چند کوچک باشد تا بتوانید به هدفتان نزدیکتر شوید .

شاد و پیروز باشید

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
---------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------- [-Text2-] -------------------------------------------------------- --------------------------------------------- [-Text2-] -------------------------------------------------------- [-Text2-] --------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------ [-Text2-] ---------------------------------------------------------------- [-Text2-] ---------------------------------------------------------------- [-Text2-] --------------------------------------------- [-Text2-] -------------------------------------------------------------------- [-Text2-] ------------------------------------------------------------------- [-Text2-] ------------------------------------------------------- [-Text2-] ----------------------------------------------------------------- [-Text2-] --------------------------------------------------------- [-Text2-] --------------------------------------------------------- [-Text2-] --------------------------------------------------------------------------- [-Text2-] ------------------------------------------------------------ [-Text2-] ---------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------- [-Text2-] ------------------------------------------------------ [-Text2-] ----------------------------------- [-Text2-] ----------------------------------------------- [-Text2-] -------------------------------------------------------------------------

کد کج شدن تصاوير

------------------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------ ----------------------------------- ----------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 907
  • بازدید کلی : 28,067
  • کدهای اختصاصی

    ابزار آپلود عکس و فایل

    ------------------------------------------------------------------------------

    هدایت به بالا

    کد هدایت به بالا

    -------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------